Sunday, May 8, 2011

bila dh bosan,ni la jawabnya :p

Posted by kisah gadis stay up late at 12:11 AM
Reactions: 
salam semua.. "salam satu Malaysia... hari ini berita akan melaporkan salah seorang daripada bloggers kita di Malaysia telah disahkan sangat bosan dan sangat angau terhadap lappy nya sehingga tidak berganjak lansung untuk sekian lama.. dia telah disahkan tersangat bosan dan agak sedikit kegilaan kejiwaan kemelandaan apabila melihat video daripada youtube itu sorang-sorang"... 

*sah tak lulus kalau ada temuduga nk jadi pembaca berita ni.. bahasa melayu pun kau tak lepas!!! penemuduga tu tak sempat pun nk temuduga kau, lepas je tengok kau terus dia mintak kau blahh.. mmg xdapat la derr!! HAHA :D

okayyy.. ak tulis je ape ak nk tulis.. ak pun xsngka, yg ni ak nk postkn.. haha.. okaii, kpda ssiapa yg dh tersangat bosan & xtaw nk buat ape mcm ak nie.. jum tgk video clip nie.. nk tergelak ja ak tgk, tgk 100 kali pun xbosan.. *yela tu... dlm video ni walaupun ada bnyak lwak2 yg dihasilkn, namun ada sedikit nasihat & pengajaran yg dpt diperoleh tau.. so, ejoy watching it..
chauww... daaa.. wink3 ^.^


p/s : korang boleh tengok lagi video2 yg lain jgak yep.. jgn sedey2 suda.. heppy3 go luckkyy :)


6 comments:

♥Lady Ainaa♥ said...

hyeya..nic blogger.. i wanna be ur follower..can hit me back...TQ sis...

fadh leyanie said...

suka video mathlutfi ^^

kisah gadis stay up late said...

LA : heee..okayyy..tq :D

kisah gadis stay up late said...

FL:hehe..bagus3..suke juge :)

fyna said...

sama la buhsan gak...tapi keje byk..




jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

kisah gadis stay up late said...

fyna : hehe..okaiiyy..xpela,p siapkn kerja tu dlu..

thanks for cmmnt ;)

 

MRS LOLIPOP Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting