Tuesday, August 16, 2011

APAM POLKA DOT DOT DOT T_T

Posted by kisah gadis stay up late at 2:09 AM
alhamdulillah. setelah pulih untuk seketika terus datang idea2! ceyhhhh... okey, ni nk sembuhkan balik blog ni yg bakal jatuh sakit pulak bile dh lama tak updatenya!! aihh..


berbalik kepada tajuk entry, haa. sapa yg xkenal lagi apam polka dot dot dot ni?? * dot dot tu sekadar tambahan gediks dari aku ja. kalau sapa belum kenal satg aku tunjuk gmbar kt bawah. tapi kalau korang google images konpem dapat jumpa punye, belambak aihhh! hahaha. 



tapi bile aku postkan dekat group ribena kitaorang, ramai jugak yg xperasan ape ke bende yg aku post tuh. haha. tujuan aku post kt group tu dulu sebab aku try la nk tnya diaorang " kalau aku jual apam polka dot dot dot tu ada orang nak beli x? " aku bukan apa, alang2 duk umah xbuat apa2, baik la ak jual kan? tapi sebab takut nk tnya umum, aku tnya dekat group tu dulu. dari segi respons tu ramai la yg komen, tapi macam xda yg berminat nk beli kot. berminat nk free boleh lah. adoiii, sorang dua boleh la, kalau ramai2 jenuh aku. hahaha. tambah pulak bukan nk jual sampai semua negeri pun, sekadar sekitar Kuala Terengganu ja. lagi pulak rajin buat2 semua ni sebelum masuk U ja, satg bila dh masuk memang xdaq dh aih benda2 ni semua. memang aku busy lah! * hurm kalau macam ni baik ko xpayah jual.  betul gak tuh, memang tu yg aku nak cakap. haha :D


lepas tu, pikir duk pikir xda orang nk beli dh ni. lagipun offer nk jual lambat sangat aku ni! semua dh belambak dh tempah nk beli kuih raya semua. last2, baik aku buat makan ja untuk family, lagi sempoi kan?? hahha. konklusinya aku jual2 gambar jela kt blog aku ni ye. " mai, mai... sapa nk beli, mai mai. " hahhaha. * kesian tol tuan blog nih! :P


LAI LAI, SAPA MAU SAPA MAU!! HAHAH ^^












  




p/s : sapa mau join churp2 untuk lebih masyukk dengan hanya daftar secara percuma?? jom, klik SINI   
thanks for reading! ^_^

17 comments:

Chachos Cheezy Wedges said...

nakkk!! suke kuih nie... =)

atien said...

polka dot dot dot dot dot lawak..hahahhaa

atien said...

hahahhahahaa...entri ni lawak r..

hurm kalau macam ni baik ko xpayah jual. betul gak tuh, memang tu yg aku nak cakap. haha :D

hk ni pun lawak..
owh mi..sy sorang free sebijik 2 xkkan x leh support kot..kuang3.

atien said...

kalau ada button like, akn ku like ini entri..sumpah lwk...

suesue said...

amboi,bukan main comei lagi..sayang la nak makan comei mcm ni..

Gadis berkaca mata said...

hehe...mak sy dah beli dh kuih raye kak... tapi sy 1pun tak beli lagi.. xdak duit...kalau akak nak bagi free laju je tgn sy merayap. hehe=p

kisah gadis stay up late said...

Chachos : ni nk free ke nk beli?? haha :DD

kisah gadis stay up late said...

atien : hahha.. nk sbiji dua tu boleh la awak. mai datang umah saya ni haa..

thanks dear..hehe ^_^

kisah gadis stay up late said...

suesue : amboihh, xkan sampai nk buat frame plak kot?? hehe :)

kisah gadis stay up late said...

GBM : hahha. dh xda nk jual dh. hehe :P

ifwat said...

jual gambar pun boleh untung ke? hahaa :P :P

kisah gadis stay up late said...

hahha..untung atas angin jela ifwat..hahah ^.^

Cart Kartika said...

wah..comelnye... sayang nk makan..^^

NanodNando said...

mcm kena demam campak je bintik2 merah ni...hahaha

kisah gadis stay up late said...

cart kartika : xyah makan ^.^

kisah gadis stay up late said...

nadine : bhahhaa. campak version makanan :P

Rean said...

apam tu nampak sedap hehe..comel sbb polka dot dot dot haha..

 

MRS LOLIPOP Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting