Wednesday, August 3, 2011

kisah di sebalik 5hb 11 (^_^)

Posted by kisah gadis stay up late at 3:01 AM
Reactions: 
salam ramadhan semua. ada ape dengan 5hb 11 ni?? special sngat ke? heehe. ni nk cita skit, sapa xmau dengaq xpa. boleh silau2 ja bloq ni lepas tu truih blahh xpa. hahaak. awat aku nk cakap utara sngat ni. adoihh, maaf la kt sapa2 yg pure dari sana tuh. cheq xpndai mana, kalau silap sorry molyy la yep. cheq suka cakap utara ni sebab dulu duk ngaji setahun matrik kt penang. jadi penuh budak kedah kt situ, apa lagi. cakap bahasa depa la. hahaa.




 okay, aku dh start mengarut. dah3. spcial tu taklah spcial sngat, tapi bagi aku sngat spcial la sbb tarikh tu la aku dilahirkan di bumi ALLAH ini. malahan umi aku pun lahir pada tarikh yg sama dengan aku. mengucap syukur kerana masih diberi peluang untuk terus hidup sehingga sekarang. alhamdulillah. dulu dekat sekolah, aku bukan main lagi nk cari la sangat sapa2 yg satu tarikh diberanakkan. anda lahir bila?? 5hb 11 juga ka?? kalau ya, adoihh kita satu geng lah! boleh bagitahu kt aku, senang2 mana taw kita boleh raikan sama2. 




tapi, selang beberapa tahun setelah menamatkan zaman persekolahan aku masih lagi tercari2 kot2 ada satu tarikh dengan tarikh lahir aku. tup3, detik 28hb 7 baru2 ini. aku dh jumpa sorang yg satu tarikh dengan aku. kebetulan dia tu senior aku masa satu sekolah menengah dulu. tak kusangka jua. bukan apa, saja2 ja nk buat kenangan sapa2 yg lahir 5hb 11 ni. lagipun   susah nk cari sapa2 yg lahir bulan2 yg last ni. kebanyakkannya semua lahir awal2 kn. tapi xmengapa. haaa, makanya jumpa juga. panggilah dia si kembarku. kebetulan kami telah berkenalan sebelum ini ketika kem sahsiah yg dijalankan bagi tingkatan 2 baru2 ini. haaa, dia pun jadi fasilitator sama macam aku jugak. sejak dari tu la kitaorang pun jadi rapat. dia pun rapat jugak dengan semua fasi2 yg lain. bukan apa, teruja la jugak sebab dh jumpa sama tarikh lahir ni walaupun xsama tahun. bak kata kembarku, jom cari lagi ayah, mak, adik, akak, abang bak kata semua la anak beranak yg lahir tarikh ini. 

*amboihh, ekciteddd bebeno dia. haa, tapi lupa nk cakap dekat kembarku ini yg mak nye dh jumpa yg sama tarikh ini. mak tu, umi aku lah! amacam, sepcial x 5hb 11?? lepas ini nk cari lagi ayah, adik, kakak semua. hehe :D





dulu aku sorang T_T


sekarang??? tidak lagi :P



p/s : ini hanyalah untuk menambahkan lagi hubungan silaturahim sesama kita. jadi, korang lahir berapa hari bulan?? sama dak?? hehe. thanks for reading! wink3 ^.^

16 comments:

ifwat said...

tema dah lawa, happy blogging dear :)

adk ifwat ada sorang bulan 11,9hb11.. sesat.. adk2 yang lain ramai bulan 7, hehe.. ifwat pun bulan 7 :)

A Crack Mirror said...

saya 28 november..sayang xsama..kalo x,mesti da boleh geng..xoxo~

adib syazwan said...

aaaa, kita sama la!saia 28 hari bulan 3, eh?tak sama la, hehehehe, =P

raingers said...

hehe..xsamalah..anyway, tahniah sbb ade jgk kn yg sme besday..artis xde ke yg same???

Siti Arfah said...

Ala xsma. Sy lahir 5hb 10. hehe

Queen F said...

saya lahirr 7 november :D lagii mudaa lah.. hekhekhek :D ehh btw lepas ni sambung mana ya?

kisah gadis stay up late said...

ifwat : teruja sangat ada org puji tema lawa nih..hee..thanks ifwat ^.^


lorh,xleyh nk sama geng la bulan 7..
haha..tp best ape ramai fmly lahir satu bulan..boleh rai sama2..hee :)

kisah gadis stay up late said...

A Crack Mirror : haa, xpala.. boleh satu geng sama bulan!!haha :D

kisah gadis stay up late said...

Adib Syazwan : xboleh geng lah! hahak :P

kisah gadis stay up late said...

raingers : hehe.. trma kasih.. artis?? xpenah tahu pun psal tarikh lahir diaorang.. haha :D

kisah gadis stay up late said...

Siti Arfah : xpela, nnti tukar IC yg 10 tu jd 11.. hahah :P

kisah gadis stay up late said...

Queen F : haha. muda dua hari ja pun..hehe...

owh, dpt unimap kt perlis tuh.. cakap utara lagi la nnti..hahah :D

atien said...

sy 10/10...hehee..xsama...
tp adik sy ade...akhir bulan..3 disember..haha..x sama..sorry..:P

Siti Arfah said...

Hahaha. :)

kisah gadis stay up late said...

atien : xpela xsama pun, lawa jugak no tu..10hb 10..hehe


Siti Arfah : ^.^

atien said...

well..bday sy memang femes...
hahahhaa..

:D

 

MRS LOLIPOP Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting