Tuesday, June 21, 2011

Terengganu membina satu litar lumba motorsikal elak mat rempit

Posted by kisah gadis stay up late at 2:10 AM
Reactions: 
salam semua. aku sebagai rakyat Terengganu yg pekat lagi pure ni, sangatlah mengalu-alukan dan menyokong tindakan ini. setidak-tidaknya ini merupakan salah satu langkah ke arah yg lebih baik. semoga mendapat lagi banyak kebaikan dari keburukan. mudah-mudahan, insyallah. tempat yg bakal menjadi pilihan utama adalah Merang, Seberang Takir & juga Setiu. bahkan, bukan sahaja membina satu litar, tetapi lengkap dengan pusat latihan, pusat khidmat nasihat & juga akademi lumba basikal. tu diaaa. moga2 masalah lumba haram ini dapat diatasi dengan baik & lancar. hanya doakan lah yg terbaik untuk semua. oraite, aku pun xnak tulis panjang2. thanks kt sesiapa yg baca ni yep. nyte. wink3 ^.^


waoww!! grrr... *ini gambar apa motif :P



cayalah, perempuan tu beb!! :D


p/s : entry yg pendek + merapu sikit + sangat bagus sebab kurang shortform nya. *bajet!! haha.

10 comments:

atien said...

bagus r kan...kurang la sikit kes kemalangan...hehe

kisah gadis stay up late said...

hehe..hope so la kn..
^.^

Siti Arfah said...

Wah. Terengganu makin maju. Cayyalah ! :)

kisah gadis stay up late said...

yeahh!!! amin2 :D

ghab van hal said...

bole tengok cubprix..best woo!!

kisah gadis stay up late said...

nanti dh siap bukan setakat nk tengok je, mau join sekali pun bole maa ;)

niena shopping2u said...

tutup mata.. =.=

kisah gadis stay up late said...

hahhaa..jangan tengok :P

adib syazwan said...

berkesan ke???nak ke mat rempit g c2?

kisah gadis stay up late said...

haha..xtaw la..harap2 berkesan la..
tgk je la cmna nnti..hehe

 

MRS LOLIPOP Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting