Friday, June 24, 2011

Mencari Video yg sgt memberi impak yg besar kpd para pelajar ting 2 =,=

Posted by kisah gadis stay up late at 5:29 PM
Reactions: 
salam semua.. adoii, sejak dua hari ini busy sikit.. aku jadi fasilitator utk satu program yg akan dijalankan di sekolah aku nnti.. maklumlah, drpada cuti duk rumah je baik aku buat sesuatu yg bermanfaat utk semua kn... so, sekarang ni busy nk cari bahan2 bagi kem sahsiah diri yg akan diadakan hari khamis depan nanti.. lagi pula bahan ni aku kena hantar kt ketua hari ahad ni.. mcmna la ni.. program tu membentuk sahsiah & jati diri bagi seseorang pelajar.. program ini juga bakal dijalankan bagi pelajar tingkatan 2.. yg aku dk pening sikit ni, tugas aku kena cari video psal majlis penutup nnti tu.. kalau boleh nk cari video yg ringkas, padat tapi memberi kesedaran bagi mereka.. setakat ni xberapa jumpa lagi yg betol2 kena dengan objektif program tu.. so, aku harap kalau korang ada video yg sesuai, boleh la bagi link tu kt aku ea.. terima kasih kt sesiapa yg sudi membantu.. thanks for reading.. wink3 ^.^



help me??? huhuhu :)

11 comments:

Nor Shazana said...

need to work so hard dear..

niena shopping2u said...

try cri kt youtube.. bnyak . insyaAllah ada :)

kisah gadis stay up late said...

nor shazana : yup dear..huhu..susah jgak mcmni kn..

kisah gadis stay up late said...

niena shopping2u : mmg bnyak.. cuma stkat ni xjmpa lgi yg btol2 sesuai :)

atien said...

caiyyyookk!!!law ade jumpe, sy post kt generasi ribena yup..

kisah gadis stay up late said...

okayy dear..oraite ^.^

cikpuanWani said...

http://cikpuanwani.blogspot.com/2011/06/does-god-exist.html
cuba tengok , mana tau dapat idea ^_^

kisah gadis stay up late said...

okayy..tenkiu very2 much much much...hehe..

terima kasih sekali lagi sudi membantu ^.^

blogtilldrop said...

http://blog2shout.blogspot.com/

follow uuuuu

kisah gadis stay up late said...

oraitee..thnk youu :)

Anonymous said...

[url=http://cialisonlinehere.com/#oksft]generic cialis[/url] - cialis without prescription , http://cialisonlinehere.com/#dntko buy cialis

 

MRS LOLIPOP Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting